freeeeedag

idag har varit en allmänt bra dag faktsikt. fast vädret som sagt gör nog det mesta! Förutom i morse, vi skulle gjort en historia typ redovisning för två veckor sen. Så nu denna fredagen så sa vi att vi kunde göra det istället för vi var inte tillräckligt förberedda. I början av lektionen så sa jag bara till läraren för att påminna honom att vi kan göra redovisningen idag. Han bara, okej men ni kan göra den i slutet av lektionen. Sen var det 15 min kvar, så helt plötsligt säger han bara Goodbye see you in 2 weeks. jag bara haaalllåååå, vad händer, så alla börjar resa sig. när vi gick fram till läraren så han bara, det gör inget, spelar inte så stor roll! det var skönt men endå irriterande, vi satt igår kväll och kämpade men den jävla redovisningen sen behövde vi inte ens göra den., ajja italienare som sagt!!

När vi kom hem åt vi snabbt sen tog vi med oss italienska böckerna och gick ner till parken som vi har här bakom vår lägenhet. Tog med oss filt och lite fika sen satt vi där i nästan två timmar och bara njöt :):) Nu är bibbi i dushen, vi ska till club ataltiq ikväll, har varit där en gång innan och vi hade riktigt kul då, så får väl hoppas på det denna gången också! Annars blir det plugg plugg och plugg både i morgon och på söndag, sen kommer jag hem på fredag morgon och stannar till onsdag den 26, wihoo!


   

Kommentarer
Postat av: :)

vad har du för snygga jenas på dig?

2008-03-15 @ 13:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback