fredaaaag

helg IGEN. det är ganska ofta helg nu förtiden? känns iallafall som det. men idag blir det en lugn kväll. Ska hem till Sharona och plugga! hon har varit borta ganska mycket så hon ska jobba ikapp nu ikväll :) vi har så sjuuuukt mycket läxor nu alltså, jag vet inte hur jag ska hinna med allt. Idag har vi varit på ett museum brevid Doumon, faktiskt intressant, men läskiga målningar. Efter det gick vi till Sapaz (butik där man handlar material) och handlade lite fler pennor. Sen bar det av till Zara, Berschka (eller hur det stavas) och sist H&M. Handlade ett par nya jeans faktiskt, och en tjocktröja och ett par tygskor. Så nu försvann mitt shoppingbegär på ett tag iaf! Sen gick jag och handlade lite mat till, eftersom igår när vi skulle handla så stängde dem kl 21.00 och då var vi långt ifrån klara, så handlade det sista nu. Måste äta bra mat nu, annars kommer jag kollapsa helt, har gått ner i vikt och får huvudvärk för minsta lilla. Så har handlat massor utav nyttosaker, känns bra! Speciellt nu när det kommer bli ännu mer i skolan, då behöver man massor av enegri! Nu börjar man känna sig hemma här på något sätt, man lever en vardag som man aldrig trodde att man skulle kunna göra utomlands. trivs som fisken i vattnet! och det är mycket tack vare, Malin, Sharona, Hanen och Brigitte, om jag hade varit själv vet jag inte var jag hade tagit vägen. och sen min underbara pojkvän som stöttar mig och alltid finns där för mig vilken tid på dygnet som helst. nej nu ska jag inte babbla mer, ska snart hänga upp min andra maskin trvätt och sen in med den tredje, sen ska vi vidare hem till hanen och sharona. hoppas ni får en bra kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback