10 Mars

oj oj oj vad vi har fått mycket plugg, därför jag inte har orkat uppdatera något under helgen. I fashion drawing fick vi 5 bilder att rita till nästa gång, FEM! och det tar ju inte dirket bara en timme, speciellt inte om man är nybörjare som jag! Sen har vi läxa i mönsterkonstruktion till onsdag + att jag MÅSTE träna på italienskan.. Så ja, det känns väll lite som att man är back on track, i skolan då alltså. Fast det är förståss tusen gånger roligare än att sitta och pluggga typ dem grekiska gudarna eller något. Så jag jobbar på :) Idag hade vi den första lektionen i History of Fashion. Det var faktisk intressant, vi lär oss var alla märke kommer från allra första början, alla olika århundrade, och alla märkes specialiteter. Idag hade vi tillexempel föreläsning om Coco Chanel och Karl Lagerfeld. Sen åkte vi och bokade biljetter till James Blunt den 2 April och Alicia Keys den 29 Mars! :D :D längtar mest till Alicia Keys, men det är kul att se James Blunt också. Sen ska jag och Sharona på teater på Teatro de la Scala i början av April, man måste ju passa på nu när man har möjligheten! Så nu ska jag fortsätta plugga, har två modeller kvar att göra.. En och en halv vecka sen är jag hemma igen, Påsklov ;D

Kommentarer
Postat av: terese

lägg in ritningarna sen så man får se hur dem blev :Dd har hört att alicia keys konsert var jätte jätte dålig, stod i aftonbladet, men man ska ju allti dra sina egna slutsatser, hon är jätte bra, är avundsjuk.. saknar dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback