plugg plugg plugg plugg plugg plugg

tänkte ta en liten paus från pluggandet. sitter förtillfället med italienska boken i högsta hugg och försöker trycka in lite roliga verb i huvudet. men man får tänka positivt, jag lär ju mig trots allt dem sen efter provet, och då kanske jag kan ha lite använding av det också. annars har de väll inte hänt något speciellt intressant, var ochh handlade material idag, så nu har jag iaf en hum om hur jag ska göra mina två stora arbeten, känns skönt faktiskt. Köpte även tyg till min andra klänning, har ju sytt både en kjol och en klänning nu, fast dragkedjan ska på klänningen, i morgon ska jag göra klart det sista så kanske jag hinner börja på klänning nr 2. den ska bli av pastell rosa chiffon och något ljust beige bomulls tyg. den klänningen jag håller på med nu var mer ett expriment med två komplilcerade tyger, det ser nästan ut som en brudklänning fast i lite kortare variant.. jag lovar att lägga upp bilder på det sen när det är klart :) det är så kul att sy saker till sig själv, och speciellt när man börjar kunna det, och veta hur man ska sätta ihop allt. men sömmerska vill jag inte bli! idag kom Sharona tillbaka :D ooh har saknat henne så mycket! och förresten ska det bli 30 grader och stor sol på midsommar, så det blir parken och massa godsaker från IKEA :) en riktigt svensk midsommar i Italien, det är väll inte så fel?
Nu ska jag fortsätta plugga, puussss  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback