midsommar i milano

Midsommar blev lyckad iaf:) Efter skolan åkte jag och bibbi hem, bytade om snabbt som bara den och sen iväg till Parco Siempione. När vi anlände hade redan alla kommit och alla var vrålhungriga, och viiiiilket väder!! minst 35 grader, det var nästan lite för varmt i vissa tillfällen, men man ska ju absolut inte klaga. där var massa andra svenskar också, så det var hur trevligt som helst. När vi skulle upp och dansa kring vår midsommarstång så helt plötsligt var vi hur många som helst, alla bara hängde på.det blev små grodorna, rävenraskar över isen, här e karusellen osv, raketen och några andra :D som vi skrattade, verkligen ett minne föralltid! Några svenskar hade med sig värsta sverigeflaggorna, haha, så man kunde ju inte missa att vi var svenska. Men det måste sett väldigt roligt ut när vi dansade, en tjej som heter Sofia, hennes kille var italienare, han bara jag vill lära mig er dumma dans, haha :D:D Sen vid 12 tiden drog vi vidare till Old fashion, för det ligger typ mitt emot. Här bjuder jag på lite bilder från igår :)





malin blev överlycklig av mamma scans prinskorvar!


väldigt gott med sill och potatis sallad :)




Den fina midsommarstången!


Här dansas det små grodorna som ni säkert kan se,jag är bakom Malin så jag syns inte









Kommentarer
Postat av: Elin

ja men jag kan tänka mig det. men gud va roligt, jag skulle också vilja!! och klänningen du gjorde var ju inte nådig; superfin!! hade du en bra midsommar i milano också? ser ut så iallafall! :) hihi! va härligt, då ska du hem och ladda batterierna i två månader, kan behövas det också! :) kram tillbaka tjejen!

Postat av: Esse

Ser ju härligt ut!! Själva firade vi i vårt nästa klara uterum med fullt av ungar, det var riktigt kul! Hoppas allt är bra med dig där nere!! Ses vi i sommar?? Till hösten kommer vi i alla fall ner till dig, man börjar bli sugen på lite ordentlig shopping.

2008-06-24 @ 12:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback