hemlängtan!

åh vad det är jobbigt när man vill skriva om saker som händer, men inte har tiden! nu har jag glömt så mycket som jag tvunget skulle komma ihåg. Men så är det väl. Vi kämpar iaf på här i värmen. det är faktiskt inte roligt, men jag älskar ju sol och värme så hellre det än kyla faktiskt. vill bara åka hem nu och ha alla examen över, så man kan koppa av, men två veckor kvar sen är dem värsta över iallafall..sen har vi ju våra underbara vänner kackelackorna också, vi verkar ju inte bli av med dem heller... hyresvärden skulle ha ett typ möte idag med hur dem ska göra, för tydligen är alla drabbade i huset,vilket betyder att dem bor i väggarna.mysigt! igår hade vi en sån "jaga kackellakor" kväll igen, uch vad dem är äääääccckliga :( har köpt ännu mer gift idag, och ska spraya på golvlisterna, hoppas iaf några håller sig borta. Men nog om dem, det är som sagt, som jag skriver i alla inlägg heeelt sjukt med plugg nu. så man hinner inte göra så mycket om dagarna. men nu tänkte jag packa ihop alla saker och försöka sova tidigt. är såååå trött. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback