lööördaaaaaag

Kvällen igår va väll helt okej, det var inte alls mycket folk där, men på ett sätt var det ganska skönt. Vi var hemma redan 3 och gissa vad som sitter på min vägg OVANFÖR sängen!! en fuuuul och äcklig kackerlacka! asså tänkt om jag hade legat i sängen vid den tiden, uuuuu vill inte ens tänka tanken! är verkligen tacksam att jag bor i sverige vanligtvis vid sånna här tillfällen, för att vänja sig vid kackerlackor, är Väldigt svårt för mig, uch säger jag bara. Nu ska jag snart iväg, hade tänkt köpa en ny dag och nattcreme, och kanske något annat roligt. Det känns som att man inte har tid för sig själv här. Vill också gå och klippa mig och göra mer slingor, men när ska jag hinna det? får trycka in det någonstans.. fint väder är det också :):) skriver säkert mer sen för jag ska vara hemma hela dagen och hela kvällen .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback