7 blommor under kudden, eller hur var det?

tack så mycket för dem fina kommentarerna om klänningen, blev jätte glad :):) nu får man mer energi att fortsätta på något nytt, har ju redan köpt tyg och allt så det är bara till att sätta igång på nästa tailoring lektion. Du som frågade om det fanns någon sida man kan gå in på och läsa om utbildningen, jag gick genom www.im-education.se sen kan du söka där på tex design eller något, så kommer det upp olika alternativ :)
Idag hade jag ju italienska exam, vilket inte gick riktigt som jag ville.. det var riktigt svårt. Men huvudsaken att jag gjorde det iaf, sen får vi väll se vad resultatet blev. Sen när jag kom hem åkte jag och malin till Ikea, har handlat svensk sill, chips, norrlands guld! (dricker egentligen inte öl, men i morgon får vara ett undantag) marabou och lite annat smått och gott. Så i morgon efter skolan bär det av till Parco Siempione för midsommarfirande, ska bli 30 grader också, helt underbart! får hoppas där finns massor av midsommarstångar och sopsäckar så man kan hoppa säck och hela köret.. jag får inte ha för stora förväntlingar, men hoppas kan man ju :)

Hoppas att ni får en underbar dag i morgon , & glad misommar ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

oh det var så lite tjejen:)

nej det var ett tag sedan. hör att du är i milano

och utbildar dig till designer? GRYMT kul, är så avis! Med mig är det bara bra, själv då? Glad midsommar. Kramis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback