take me somewere else

är i full gång med att packa inför hemresan, det är inte det lättaste ska jag säga, jag måste försöka ta med mig först vanliga kläder att ha under tiden jag är hemma, sen kläder jag inte använder här som jag måste ta hem, alla arbeten som är klara, och all material till det arbetet jag ska göra hemma.. men det allra svåraste är vädret hemma!! jag måste ju ta med långbyxor, shorts, linnen, långarmade, tjocktröjor och jacka? och vilka skor? blir flip flop blir för kallt? eller sandlader, aaaaaaa får panik! men det löser sig alltid, bara lite jobbigt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallo gumman ! Nu har ni klarat av hela vårterminen

med allt nytt. Ni har varit sååå duktiga o tänk va ni har lärt er mycket.Ha ett bra sommarlov o har du vägarna förbi är du allltid välkommen. kram

mamma annika

2008-07-21 @ 18:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback