snaaaaaaaaaaaart

det blev ingen aquapark igår, tråkigt nog, vädret ville inte som vi! det blixtrade och åskade, och det är verkligen inte som hemma. Här är det som att en lampa tänds och släcks hela tiden utanför fönstret och det åskar hela tiden, inga uppehåll här inte! sen började det hagla stora isbitar, haha, asså jorden kommer gå under snart. Men frågan är bara när! nej nu ska vi inte vara så negativa, men åskväder här i italien är iaf inget att leka med..
Det blev lite plugg, sen åkte jag faktiskt in till doumo och shoppade lite. var sååå länge sen, sen aleks va här! har inte haft någon tid alls. så det var skönt, blir nog några runder till innan jag åker hem för det är lite jag behöver fixa.
Idag har jag först solat lite på balkongen, sen har jag fortsatt med Photoshop och illustrator, har examen i det på måndag. Men det är inte alls svårt, vi ska bara göra uppgifterna som vi fått i skolan och sen lämna in det på en skiva. så hoppas att jag blir klar idag..

Nu har vi bara en helg kvar här innan vi åker hem, som kommer bestå av sol, bad, avslappning och sen måste jag sy klart min klänning. denna veckan går vi bara i skolan mån (bara lämna in skivan) tis 14-17 , fre 10-13 :):) sen ledig tills onsdag (examen i sömnad) sen åker jag torsdag morgon 06.30 :D lyckoruuuuus!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback