segpropp!

guud vad jag är dålig på att uppdattera, men nu e jag här och det har hänt en massa sen jag skrev sist.. På kvällen var vi ju på den här MTV galan och det var live och allt, verkligen kul. Det var jag malin, sharona, bibbi, hanen och hennes kompis från stockholm. Vi höllt på att garva ihjäl oss när ett italienskt hip hop band uppträdde som jag och bibbi alltid skrattat åt på tv:n, så bara dyker dem upp och det rolia var att vi typ kunde alla deras låtar. Jag har försökt ladda upp filmer på youtube, men det går ju inte :( om jag väl får upp dem så ska jag visa er lite italiensk hiphop, haha :D

Sen kom ju efterlängtade Rihanna, gud så bra hon e, hon körde hur många låtar som helst,en efter en och man bara stod och njöt :) fick en hel del filmer och bilder där också.
Det är så annorlunda när de är typ festivaler här jämfört med sverige. folk röker marijana och sånt mitt på gatorna, typ brevid polisen! katasrof, men men tur att det inte är så hemma iaf...
I i onsdags åkte jag och sharona till ett annat badställe, först hade vi problem med att komma dit, vi bytade typ buss 4 gånger, sen när vi väl kom fram trodde vi först att vi hade kommit till en innomhusbasäng haha, men som tur var så var det ju utomhus. Så när vi väl ska hoppa ner i poolen, helt slut och alldeles svettiga och hela köret, är det några som säger till oss och pekar på huvudet, när vi kollar oss omkring, märker vi att alla har badmössa, asså badmössa! hahah, så vi var tvungna att låna varsen badmössa för att kunna bada i poolen, det var så pinsamt, för vi skrattade så mycket så vi knappt fick luft när vi hade dem här mössorna på oss, det såg verkligen hur fult ut som helst! sen använde vi oss av den iskalla duschen istället, och det var lika bra det :)

Igår , torsdag, var vi bara i skolan, och sen hem och plugga , gjorde klart 4 moodboards till personal design.. sen idag började vi kl 10 och efter det åkte jag in till doumo och träffade sharona och hennes syster, vi käkade lite på en jättemysig uteservering och sen gick vi runt och shoppade en massa. hittade faktiskt en hel del :)

Ikväll blir det antagligen the beach club, och i morgon ska nog jag och malin åka till det här poolområdet igen där sharona och hennes syster ska vara. Hoppas att ni får en bra helg ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback