I want it all!

tänkte ta en liten paus och ta en stund till lilla bloggen! Jag är i fullgång med båda mina examens arbete.. Är faktiskt snart klar med ett utav dem vilket känns riktigt skönt. det är såååååååå varmt men samtidigt så underbart. älskar verkligen varma klimat! nu när vi har köpt fläktar så är det inte alls samma fuktighet. och vet ni? Kackerlackerna är borta! vi har inte sett en enda sen vi la ut ett sånt gift på typ 4-5 dagar nu. och jag hoppas verklkigen att vi är av med dem. det är skönt att kunna sova i lugn och ro.. fast jag vet inte varför men jag har drömt så mycket nu dessa dagarna, kommer ihåg minst tre drömmar varje morgon som jag vaknar. tror de är på grund av all stress.. vi är verkligen mitt uppe i allt just nu. Det är dessa veckorna jag har fasat för sen första dagen jag fick schemat. dem tjejerna som jag gick med på modevisningen undrade om jag ville följa med och bada i morgon, det ligger lite poolområden lite varstans häromkring. jag skulle nog behöva det efter alla dessa dagar som jag suttit inne, inneständ i lägenheten. Men solen tar faktiskt endå! på min väg till och från skolan osv, har jag fått värsta ränderna efter mina flip flops, vilket måste betyda att solen tar fastän man inte ligger och pressar :) Jag ska strax sova, har börjat 9 nu två dagar i rad, så känner mig heeelt slut.. fick förresten 25/30 på fashion drawing :D blev jätte nöjd! med tanke på att jag aldrig ritat sånna modeteckningar innan, och provet inte kändes helt bra.. det känns som att det är så mycket att berätta när jag väl skriver, så det blir bara en stor klump, stackars er som läser, det måste vara rörigt. men så blir det.. Idag kom Malins lillasyster hit, för typ en timme sen, så hon ska stanna tills söndag. och i morgon ska sharona sova här, vi ska pluggaaaa massor! Nej nu måste jag fortsätta, ska skriva om Soyafiber, kul va? ;) oo nu är de bara tre veckor kvar tills jag kommer hem :D ni anar inte hur mykcet jag längtar, det ska bli såååååå skönt. sen kommer jag ju i lagom tid till hbg festivalen. ni är så saknade ni där hemma, verkligen,.allihopa. Jag har aldrig varit hemmifrån såhär länge.. när jag kommer hem har jag varit borta i 4 mån.. usch! vill hem till allt, till mormor och morfar, min kära morbror och louise dem sötaste kusinerna, vännerna, davve.. ni är såå saknade ska ni veta. vilka kramar ni ska få :) måste faktiskt bara för de lägga in en bild på mig och mormor förra sommaren.

världens bästa mormor, är så glad att jag har dig ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback