hej i nattmössan!

är fortfarande uppe.. vi är inte klara med examen tills i morgon, katastrooooooof,haha. trodde inte att det skulle ta så lång tid med detta, men tydligen gjorde det, och speciellt när man ändrar sig hundra gånger. Nu sitter jag och försöker göra klart mina illustrationer, och bibbi sitter brevid och ritar för fullt, hoppas att jag kommer hinna sova någon timme iaf, annars kommer man ju inte känna sig kry i morgon, det återstår att se.. :/ vi har typ ont precis överallt, nacken, ryggen, ögonen, huvudet, benen, tandvärk och igår fick jag en knast i ögat. Så jag tror att ni förstår att det ska bli sååå skönt i morgon efter att min exam är över, vi ska åka till aqua park på lördag också :):)
Vår lägenhet ser ut som tredje världskriget för tillfället, saker precis överallt, men det ska storstädas i helgen! Nu måste jag fortsätta, tänkte bara skriva av mig lite :)

hoppas ni sover gott ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback