sega människor

GISSA OM VI FICK DET FULA BUSSKORTET? JA, men vi får inte åka med det förens en vecka! asså jag förstår verkligen inte hur sega folk kan vara, haha! asså hemma tar det max 5 min att fixa ett busskort! så nu får vi endå hålla på att betala massa biljetter, helt onödiga pengar! sen en sak till, igår köpte jag sån sminkborttagning, tror ni inte dem har dragit beloppet två gånger? så nu ska jag dit och ha tillbaks mina 208:-! :) Hittade inget idag förresten, det var inte så mycket öppet när vi gick, sen blev vi trötta och rullade hem istället. I morgon ska jag till skolan, har Colour 10.00-13.00 sen är vi lediga på onsdag :) Nej nu ska jag ta något gott att äta eller något!

Kommentarer
Postat av: Anonym

va märkte du inte dt direkt. skulle det inte vara lite dyrt för En lotion 408 kr gast! haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback