fullt upp!

image272

uppe med tuppen kanske? eller inte , men jag ställde iaf klockan! Ska strax gå upp ur min sköna säng och sen ska jag träffa sabbe en liten stund innan hon börjar jobba! Igår körde jag och davve till Malmö, haha redan ut på massa upptäcksfärder, hittade faktiskt ganksa mycket också bland annat en ny jacka (: och ett par skor, sommarskor! får en att längta ännu mera till värmen. Idag ska vi åka och handla allt för i morgon, tänkte ha en liten acskedsmiddag här hemma med bara de närmatse. Alltså släkt och vänner. Nej nu måste jag ner och äta frukost :) Ha en bra dag!

Bilden skickade pappa idag på lillasyster, hon bara växer och växer, snart en liten primadonna juuu!

Kommentarer
Postat av: jennifer

åhh vad kul! milano, där kommer du säkert trivas :)vad ska du göra där? jobba, plugga eller bara ha lite skoj?
haha jaa, jag går i skolan .. seegt och så jobbar jag lite på resturang camilla, haha sånt gatukök men det duger ! :p
jaså, du fick en sån necessär :p
DU FÅR HA DET SUPER BRA I MILANO ! :D
kraam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback