diska, städa, tvätta, handla, sova

jaha då var denna dagen också över, har hunnits med en massa viktiga saker idag! Gick upp kl 9, sen bar det iväg till en stor materialbutik inne i stan där vi alla fick 25% rabatt för att vi handlade så mycket :) det blev en hel del, skolan har skrivit upp en lista på allt som vi skulle köpa, typ tre olika block, ett skissblock, ett kalkyleringsblock, ett vanligt layout block och sen har jag ett randigt block. plus en hel del pennor i alla dess former, har dock ingen aning vad dem används till men det är väl därför jag är här. efter det åkte vi vidare till Ikea där det handlades stora sköna duntäcken, ÄNTLIGEN! har frusit ihjäl om nätterna och nu har jag dessutom fått ont i halsen.. ajaj, men inatt hoppas jag att jag kommer sova gott och varmt! handlade även två nya påslakan, svarta runda mattor och underlägg och diskhanddukar. sen hände en till incident idag! vi skulle testa våran tvättmaskin, vad händer? jo, strömavbrott såklart, (börjar bli rutin på det nu) så det var bara till att plocka ur alla dyngsura, halvtvättade kläder och börja handtvätta, KUL! så i morgon kommer vi gå med raska steg ner till Leonardo med sura miner.. hmmm.... ajja.. det får lösa sig! Nu ska jag sova för i morgon börjar vi redan kl 09.00 med ett jävla italienska prov, jag har än så länge bara lärt mig, hej, tjej, kvinna, godeftermiddag, köpa cykel och lite andra ord som liknar spanskan. Men det blir spännande. har pratat med davve en stund på msn idag, känns jobbigare och jobbigare för varje dag som går, hoppas att du snart kan komma hit, det finns så mycket jag vill visa dig! loveu

godnatt!


image296

Kommentarer
Postat av: annapanna

Hej Carro :) Det är väldigt roligt och intressant att få läsa hur det går för dig i Milano :) Vilken underbar stad det verkar vara.
Kramar

Postat av: mirre

sluta inte skriva :D fäljer den varje dag.. eller när du skriver.. jääääätte kul :D saknar dig! tänker ofta, typ nu ska ja snart till köpenhamn.. vill hga nått nytt till kanada när ja ska dit, "ja ringer carro och frågar om hon vill gå med" haha .. fan :P

2008-01-25 @ 00:09:47
URL: http://miir.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback