better in time

Igår var hela dagen fullproppad kändes det som, vi började skolan kl 10.00 med första lektionen i Colour. Det är helt sjukt hur lärarna kan få en att tänka om. Vi ska till nästa gång fundera över vad färgerna svart, vit och röd har för mening för en själv och typ analysera dem. sen ska vi bara berätta vad vi har tänk för ide. sen får vi fler uppgifter och tillslut ska allt samlas i typ en bok som ska lämnas in som en slutexamen i Colour. Så jag började redan igår att leta efter lite bilder på internet. Iallafall, efter skolan hade vi fått ännu en lista på saker som vi var tvungna att inhalda till kursen. så jag och brigitte och tvp andra svenska tjejer från vår klass, Sharona och Minna, åkte in till stan och handlade det som behövdes. alltså hemma skulle det ta sammanlagt en timme, max! detta tog oss tre timmar, förstår verkligen inte var tiden tar vägen. Men vi fick iaf handlat aquarellefärger, pensel som kostade 100 spänn, haha sikken rån, jaja, sen en sån palett som man blandar färgerna och ett block. Sen köpte jag lite extra färgpennor till Fashion Drawing kursen. går pengar hela, hela tiden. Nu har vi ingen frukost heller, så idag måste vi handla IGEN. handlar typ varannan dag känns det som. Fast nu var det faktiskt sist i fredags, så denna gången varade det länge :) Idag ska vi in till stan och shoppa lite med sharona och Minna, är ju leeeedig! och i morgon börjar vi 4 så det är ganska skönt.

en bild på vårt fina bostadshus :)

129895-321

Kommentarer
Postat av: mamma sjöbom

Ser mysigt ut i ert hus.hoppas att allt e bra.
jag längtar till att få träffa er allihop.
kram annika

2008-01-30 @ 19:59:04
Postat av: huba

Asså jag fattar inte... är de huset i Italien eller här hemma? :)

skoj att du e där och går i skolan osv förresten! Ska du inte fortsätta där när du är hemkommen eller? ha det bra, och hoppas flygresan går bra. / huba


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback