städedag!

gissa vad som hände idag, jo när vi sitter på bussen på väg till skolan får vi ett sms: läraren är sjuk, ni kan åka hem igen. KUL. så det var bara att hoppa av och sen på igen fast på andra hållet :) När vi kom hem bestämde vi oss för att storstäda, sen har vi ändrat om lite här också. Det stod två stora bokhyllor i "vardagsrummet/hallen" som det endå bara låg massa onödiga saker och skräpade, så vi skruvade ner vårt stora skrivbord i sovrummet och flyttade in dem två bokhyllorna. mycket mycket bättre! Ni ser en före och en efter bild nedan. Sen var vi och handlade en massa mat, så nu kan vi äta oss mätta i en vecka till :) nu ska jag strax ner och fylla på min mobil, sen måste vi handla mjölk för det var slut på Lidl och till sist ska jag göra min läxa inför fashion drawing på torsdag. Missade ju förra torsdagen så det blir lite att ta igen.




    
i sovrummet innan vi ställde in bokhyllorna


   
ny städat och fräscht! Malin i köket på sista bilden :)

Kommentarer
Postat av: huba

Vad fint det var! Jätte fint på insidan också, har följt din blogg lite sedan jag såg att du plugga/bodde utomlands. Hur länge var du där och vad pluggar du till? Ska du plugga här hemma också eller? haha jag som e frågarn :P

Hehe lungt, skoj att du svarade!

Postat av: alev

så mysigt kök. mums :D

2008-02-12 @ 21:47:32
Postat av: Anonym

lägg upp bilder på dem kropparna som du själv ritat, de e e ju kul att se dina egna verk :)

2008-02-13 @ 11:28:37
URL: http://tiirajs.blogg.se
Postat av: huba

jaaahaaa ! nu e jag med :) jag trodde du var hemma nu nämnligen! Ett helt år? Oj.. Måste va lite jobbigt ändå med alla vänner å pojkvännen här hemma? Men året kommer ju gå fort som tusan! Ska du hem nått mer under året?

2008-02-13 @ 11:57:06
URL: http://huba.blogg.se
Postat av: diddi

tjusig lägenhet ni har

2008-02-13 @ 12:29:29
URL: http://dmathisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback