home sweet home

sitter här alldeles ensam i köket :( brigitte är ute med sina bröder någonstans och Malin har lagt sig, hon börjar 8.45 i morgon, men vi är leeediga! idag har vi bara varit hemma, har gjort klart min hemläxa i fashion drawing. Vi skulle rita en kropp i rörelse som går på en catwalk med en svart badräkt. Uppgiften är sen att färglägga den med skuggor och ljus skiftningar. vi skulle även rita en bild med kläder som ska tillhöra vintern. så nu hoppas jag att detta jag gjort duger. I morgon har jag planerat att gå upp i tid, vid 9, sen åka själv in till stan och få uträttat det som behövs. bland annat några fler pennor och en bit spets (hur jag nu ska få tag i det) och lite anndra små saker. sen skulle jag behöva åka till skolan och skriva ut en massa bilder till Colour lektionen på tisdag, vi skulle ju berätta vad svart, vitt och rött betydde för en, så jag har en liten idé nu! :) sen är det onsdag och då åker jag heem! längtar efter davve så mycket, går inte en dag utan att jag tänker på dig.. vi ska gå på bio, laga tacos, kolla på film, köpa godis, sova länge och massa annat <3 sen ska jag träffa mina underbara vänner också, antagligen på torsdag :)
det är verkligen sjukt hur livet kan förändras, för tre veckor sen satt jag hemma vid min data och längtade hit, jag hade miljoner frågor i huvudet, och nu har jag redan varit här i tre veckor och vill hem.. man kommer uppskatta allt där hemma så mycket mer när man varit borta såhär. men som tur är så bor jag bra, min skola är överförväntingarna och de nya kompisarna här är underbara. men allt hade varit perfekt om alla ni där hemma i helsingborg hade flyttat hit, eller att vi hade flyttat lägenheten och skolan till hbg! men jag ska inte klaga för mycket, detta är en dröm och jag ska se till att fixa den här utbildningen och sen får vi se vart det leder.. sen vill jag också ut och resa med älsklingen, resa mycket och länge! det fnns så mycket i världen som jag vill upptäcka och se. men men, godnatt allesammans nu måste jag krypa ner i sängen och försöka sova... ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback