back on track!

nu ska jag alldeles strax iväg till skolan, vi brukar gå kvart över så idag var jag klar tidigt :) helgen där hemma har varit helt underbar, kom upp på onsdagen och sen på torsdagen träffade jag maria och terese i stan, sen slutade aleks kl 6 så gick vi till mezo en stund. De andra dagarna (fram tills igår) har jag spenderat med älsklingen. Vi har varit i Malmö, på väla, tittat på filmer, ätit tacos, massa godis och bara njutit av tiden som vi var tillsammans. verkligen värt varje sekund! jag älskar dig!
Igår blev flyget försenat 45 min, men det var inget att göra åt, mer än att man satt 45 min längre i flyplanet,.. var jätte rädd under hela resan. Vi åkte med ett jätte gammalt plan :S aldrig åkt så gammalt och den knakade överallt sen hade jag tre sittplatser för mig själv, så jag kände mig ganska ensam mitt i allt också :/ men det gick ju bra som tur var, Nu ska jag iväg till skolan, börjar 10 och slutar 13 :) sen ska vi hem och tvätta, rita och handla en massa.
hejdå! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback