4 dagar kvar

idag har det hunnits med en massa saker. Har packat nästan alla mina saker i 8 kartonger,ja 8 ! men dem är inte alls så stora så det är inte så konstigt att det blev så många endå. Nu har jag bara kvar att packa ner det sista i min resväska och såklart städa ur lägenheten. Det gör vi nog antagligen på torsdag, dagen innan vi åker hem. Nu sitter jag och väntar på att få ett sms från farmor och mormor att dem har landat! fast det är lite mer än en timme kvar, så passade på att blogga lite. ska bli skönt att få sällskap, har ju varit ensam nu sen i måndes :( men det har gått jätte bra.

Igår åkte jag hem till Elayna vid 9, sen tog vi tramen till ett jätte mysigt ställe, och helt plötsligt var vi över 10 personer, hannas tjejkompisar som jag inte träffat innan och från klassen. det var hur kul som helst! Vi drack den goda strawberry daiquiri, sååååååååå god! vi var kvar enda tills klockan blev närmare 2, så vi orkade inte gå ut utan jag hoppade in en taxi och åkte hem :) jätte trevlig kväll! kommer bilder när jag har fått från några i klassen.

Idag har jag fått lite jobbiga känslor att man verkligen ska lämna allt här nu, känns så konstigt. men jag vill ju verkligen hem, oh, det är så blandade känslor helt enkelt. här är lite bilder på lägenheten, bilderna är tagna lite olika tidpunkter.

Kök




Badrum


sovrum


Hallen



Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken tjusig lägenhet! :)



Går du design?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback