när tiden inte räcker till

det händer så mycket fast att det egentligen inte händer någonting alls, jätte svårt att förklara! men tror att det är mitt huvud som spökar, jag har så mycket som snurrar nu så jag inte vet var jag ska ta vägen nästan. vill göra så mycket, men vet inte hur var eller när. jag får ta dagarna som de kommer, så löser sig nog allt :)
Känns iaf fortfarande otroligt skönt att vara på hemmaplan igen efter ett intensivt år. har firat jul med mina närmaste, varit ute med mina bästa vänner, tagit det lungt och julshoppat med min älskling. och idag tänkte jag packa upp! Davve är i Malmö med Joel, åkte redan 9 i morse :( men jag sov vidare till halv 11.

tog inte så många bilder från julafton, men här är iaf några :)


zacharias som tomtenisse !

& zienna


Isak hjälper tomten att dela ut paket


och i julklapp fick jag två silver smycken av aleks, på det ena står det dream och på det andra trust, love & belive. ska sätta dem båda i en silverkedja tänkte jag. Sen fick jag den nya dsquared parfymen, presentkort på cirkus, pengar, och av davve fick jag en jätte fin odd molly tröja, hanky panky underkläder och ett jätte fint ljus som han beställt med en text han själv har skrivit :) jätte fina saker, tack allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback