heeemmmmaaaa

oj så många som kommenterat! tack så jätte mycket för alla grattis kommentarer, det värmer verkligen :)
Nu är man ju tillbaka i sverige igen, och det är sååå skönt! allt känns så annorlunda, och så mycket mysigare och tryggare.  jag är hungrig 24/7 känns det det som.. helt annan mat och smaksättning här hemma! Det känns som att det har hänt så mycket nu sen jag skrev sist, och texten kommer bli alldeles för lång om jag ska sitta och rabbla upp allt!

Men på examensdagen hade vi bokat bord på en stor restaurang/pizzeria i Navigli. Vi satt vid ett stort lång bord och var säkert över 20 stycken. Hade verkligen super trevligt sista kvällen! Efter det bar det av till old fashion, en sista gång. Det mindre roliga var när man skulle säga hejdå till alla, det var ju verkligen ett hejdå också, för vi kommer aldrig att ses igen alla tillsammans.. jobbigast var det att säga hejdå till Lara och Elayna, har ju varit en hel del med dem nu sista tiden.. dem sa hejdå till alla först och sen kom till mig sist, då började dem gråta direkt, så stod vi där i en gruppkram och höll om varandra, uch så hemskt! men man får tänka positivt, det har varit ett super bra år, och jag har fått med mig så mycket erfarenheter och upplevelser, massa nya vänner och en helt annan syn på livet. Så jag är mer än tacksam!
men sakna milano kommer jag absolut att göra, det har ju blivit som ett hem för mig, kommer nog att ta tid att förstå att jag inte ska bo där längre. samtidigt som jag innerst inne inte vill bo i milano, ja det är väldigt rörigt som ni märker. Nu är iaf huvudsaken att jag är hemma, och nu ska jag starta om på nytt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback