halle mindag!

detta har nog varit den mest jobbigaste och mest intensiva perioden här sen jag kom hit. därför jag inte skrivit på hela veckan.. jag är bokstavligt talat heeeeelt slut. Har hållt på sen ungefär halv 9 varje morgon till halv 2 på natten, ritat, klippt, målat, tejpat you name it! trodde verkligen inte det skulle bli såhär jobbigt, MEN i morgon har jag min sista exam :D och jag är nästintill klar, ska bara skriva ut det i morgon innan skolan kl9.00 ! examen både igår och idag kändes jätte bra, fast vi har inte fått reda på något betyg ännu, kanske är uppsatt i morgon, ja, dem sätter upp allas betyg i korridoren här, med namn och allt. 
Knitwear examen som jag hade igår var värst! Jag kunde verkligen inte somna två nätter innan examen bara för jag bara tänkte på allt jag skulle göra dagen efter och dagen efter det osv. och sen hade jag en sån riktig otursdag i onsdes. Jag skulle åka till skolan för att scanna in mina tekniska ritningar till accessories. När jag sitter på bussen kommer jag på att jag glömde min mobil (vilket innebär att om jag skulle behöva föra över pengar kan jag inte göra det), vågar inte ha pengar på mitt visa kort eftersom det finns sååå mycket ficktjuvar. Iallafall när jag kommer in i skolan och ska scanna sitter där en person jag minst ville träffa, brevid scannern! så jag vände tvärt., sen gick jag till utskrivarbutiken brevid skolan, ja, då har jag ju glömt mitt usb, så jag kan inte lägga in det jag har scannat. och jag VAR TVUNGEN att få det scannat. då får jag köpa en skiva och lägga det på. sen när jag åker hem (utan att ha sytt en massa saker jag också skulle göra för jag hade ingen sån man sätter undertråden i, bobbina heter det här) sitter jag längst bak, inne i hörnan, så hoppar en knarkare på och ni tror inte han sätter sig brevid mig. uch det var så obehagligt, han typ hade sånna ryck, ja uch jätte läskig. tur nog hoppade han av en station innan mig.. När jag kommer hem, skulle jag gå och skriva ut. Så när jag e där inne (10 min innan dem stänger) så ska jag överföra pengar, då är det TOMT på koret! ( för jag hade ställt in en månadsöverföring innan osv., ja lite krongligt) men iallafall haha, asså jag bara tänkte, detta är droppen, höllt nästan på att bryta ihop, men snälla som dem är så kunde jag betala dagen efter. sen när jag kommer hem iegn och ska börja montera mitt knitwear arbete, så får jag typ panik, färgerna är heeeeelt olika och det såg hemskt ut! så jag satt säkert i 3 timmar och höll på, inget hjälpte, detta var en dag innan examen plus att jag ju hade 2 andra till dagarna efter. När jag skulle lägga mig den kvällen fick jag sån mardröms känsla, jag kommer inte hinna! jag kommer verkligen inte hinna göra dessa examen, fy vad jobbigt det var! men sen kom jag på en idé hur jag kunde göra och efter det somnade jag..

oj vad mycket jag har skrivit nu! haha, men har ju inte varit inne här på länge, skönt att få skriva av sig lite...
Nu är Malins mamma och hennes kompis här, dem är ute på apertivo nu :) I morgon sa vi nog hitta på något med klassen på kvällen får se vad vi ska göra.

Nu kom dem hem!


Kommentarer
Postat av: Nina

in bocca al lupo =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback