från womenswear och knitwear exam



detta var från examen i womenswear,  två stories från min collection som jag gjorde utifrån venedig. sen hade vi sammanlagt 6 olika stories. och med det menas att man ska återupprepa tyger, detaljer, sömmar, siluetter osv i samma story.


detta är från min knitwear exam. Jag har gjort sammanlagt 15 sånna här med dem riktiga stickade exemplaren brevid såklart. det som är brevid är den tekniska ritningen med alla mått, alla stitch och allt man har gjort och hur man har planerat designerna.




Nu ska jag hoppa i sängen, . godnatt ♥


Kommentarer
Postat av: Anna

va fint, du är jätteduktig!

Postat av: rebecca

snyggt!

2008-12-07 @ 14:09:57
URL: http://rbeccas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback