basta finito!

min sista exam är över! känns helt märkligt. det känns som att man har något man måste göra fast att jag absolut inte har det, och när den tanken slår en känns det såååååå skönt! Mina examen har iaf gått över förväntningarna, och jag fick 30/30 på Kntiwear examen :D:D så det känns jätte bra, accessories fick jag 28 och womenswear 27 :) jätte glad för alla tre, har ju verkligen pluggat mycket till dessa sista examen. I morgon tänkte jag lägga in lite bilder från dem. Ikväll hinner jag inte för jag ska börja göra mig i ordning nu. Ska hem till Maelle, en tjej från Paris, där ska unhgefär hälften av klassen vara sen ska vi ut! vet bara inte vad jag ska ha på mig, men det löööser sig. Hoppas att ni får en bra fredag ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

när e de din mormor kommer?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback