9 ynkliga dagar kvar på mitt år

fortfarande samma visa, eller ja, förkylningen har väl blivit lite bättre,. har inte behövt snyta mig lika många gånger idag som dem andra gångerna, men känner mig fortfarande som en uppblåsbar ballong i huvudet. sen idag har jag haft såå ont i min nacke, verkligen jätte stel. antagligen för att jag inte har rört en fena nu på typ tre dagar, då blir den nackonten jag redan har tusen gånger värre. Så nu tänkte jag gå ut och gå en runda, kanske handla lite gottit till ikväll, tänkte se filmen som jag fick av Malin, This Christmas med Chris Brown, någon som sett den?
I morgon ska jag iaf till skolan har jag bestämt, ska gå till portfolio klassen kl 2, för jag måste veta vad han tycker att jag ska ha med i min portfolio nu om jag ska söka jobb eller någon annan utbildning..
sen om jag orkar tänkte jag åka in till stan antingen innan skolan eller efter, har ju en del julklappar att inhandla.
och idag har det snöat! blandat med ösregn, så lite därför jag valde att stanna inne också...

jag har bara 9 dagar kvar i Milano, kan ni förstå det ? för det kan inte jag, att ett år bara kan susa förbi sådär snabbt, det är allt märkligt!


från min balkong, slask och dask

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback