onödigt prat..

idag gick jag faktiskt upp i tid, samma som igår, ställde klockan på 9.00 och gick upp ungefär en halvtimme senare. har därför hunnit med en hel del vilket känns skönt! Jag har bland annat postat iväg en massa fler stipendieansökningar, så nu är det bara till att vänta och hoppas :)
Nu när jag är hemma så är det precis som att alla tankar kommer fram, dem typ smyyger sig fram när man minst anar det. det snurrar för fullt om vad jag ska göra efter min utbildning..
Men nu får jag ta ett steg i taget eller hur :P Nu é jag här, och om mindre än 2 veckor är jag tillbaka i Milano.. Jag saknar faktiskt lägenheten och tjejerna.. det är lite skrämmande.. för nu är det sista gången jag verkligen kan åka tillbaka, när jag slutar kommer det inte finnas något att åka tillbaka till. så jag får verkligen njuta nu av den sista tiden.
och på tala om Milano så e där fortfarande över 30 grader varje dag, vilket jag inte tackar nej till? :):)

Nej nu ska jag fortsätta på mina små miniklänningar, vill bli klar ikväll så jag kan börja på nästa designer i morgon.
och aleks och Daniel är i Cypern nu, riktiga glidare! sola och bada lite för mig också <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback