stockholm!

förlåt för att jag inte har bloggat på ett bra tag, men hade verkligen ingen tid i stockholm. Vi kom iaf hem igår kväll och det har varit en jätte bra resa :) vi kom dit runt 2 tiden i onsdags och sen gick vi runder i stan tills Anna slutade halv 6, mötte upp henne och sen åkte vi hem till hennes lägenhet. jätte mysig, sa det jätte många gånger, gillade verkligen den! det kändes på något sätt hemtrevligt direkt. På kvällen lagade vi lasangett och bara tog det lungt. torsdag blev det shopping för hela slanten, men jag har faktiskt tänkt på vad jag ska köpa och inte köpa, så blev supernöjd med alla inköp.

I torsdagskväll gick vi alla tre ut och åt med Sharona och hennes kompis Gibbo. Gick till en thairestaurang med hur stor buffé som helst, och jätte gott! det blev mycket mat och glass med frukt till efterrätt.

fredag shopping igen, stockholm är ju så stort så det tar ju inte precis en dag att gå igenom allt man vill, när Anna slutade kom hon in till stan en liten stund, sen gick jag och davve till pizza hut, men fick vänta i 50 minuter på pizzan så då gick vi därifrån, utan mat!

lördag åkte vi in till stan, åt lunch på en jätte mysigrestaurang på Mosebacke, med utsikt över hela gamla stan och en stor del utan stockholm.
sen gick vi genom gamla stan och kunde inte motstå den goda glassen, så det blev en stor gammeldags med tre kulor grädde och kola sås, guud va gott!!
Klockan halv 5 mötte vi upp Sharona på medborgarplasten och sen bar det av hem till henne för att bli bjudna på mat av hennes mamma :) jätte gott och jätte mysigt var det. vi satt och snackade med hennes lillasyster Ilona och hennes mamma enda till 11. sen åkte vi med sharona in till stan för hon skulle ut med några vänner, men eftersom vi inte kände oss riktigt klädda för det gick jag och älsk istället till Café Albert´s.

Söndag dags att åka hem! men tåget var dock försenat några timmar, men det gjorde ju inte så mycket eftersom vi låste in väskorna igen och begav oss ut för en sista shoppingrunda :) Allt som allt köpte jag ett par vita jeans, ett linne från Essentiel, dkny börs, och två berlocker till mitt pilgrim halsband som jag fick av Aleks i 20-års present.
Tog inte alls många bilder, och jag har inte fått Annas heller, men här är dem vi tog iaf:

Vi väntar på tåget i Malmö C




Jag i ett regnigt Sundbyberg


Davve i ett soligt stockholm


Utsikten från Mosebacke




jag & anna i gamla stan <3


väntar på tåget på väg hem..


2 av inköpen :)


Kommentarer
Postat av: tirre

fina bilder. shiit då långt hår du har fått asså, de e helt sjukt, vilken man, jötte fint :) färgen passar skit bra också :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback