seg dag!

tvingade mig upp idag halv 10, ställde klockan tre gånger för att kunna gå upp. har städat lite och tänkte fortsätta med det, sen vid 5 tiden ska jag antagligen möta upp aleks maria och anna, men vad vi ska göra är inte bestämt ännu, men det löser sig alltid! I förrgår hyrde jag och davve tre filmer på bogarts för tre dagar, GoneBaby Gone, good luck chuck och nån film med jessica simpsons. dem två första var hur bra som helst men den tredje har vi inte sett ännu.

På torsdag är det köpenhamn på schemat. davve är ledig så vi tänkte åka in och titta eftersom de är modeveckan. Har två saker som vi vill gå på, och Day har sin visning klockan 9, så det blir nog ganska sent. Men det är det värt! hoppas bara vädret blir någerlunda bra.
Nu ska jag fortsätta städa, sen kanske kolla på den tredje filmen innan jag ska träffa mina underbara vänner (L)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Gratis presentkort på smink



Bli medlem på denna sida! Man samlar poäng och byter ut det mot presentkort på KICKS. Urlätt att få ihop poäng,

Så sätt igång direkt. Gratis är kul



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=7308


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback