redan söndag?

vilket betyder måndag i morgon, vilket betyder 2 dagar tills vi ska till stockholm :D men det är liiite ändrade planer, vi ska inte köra upp längre, vi ska åka 1:a klass på X2000 både dit och hem, davve känner någon kille som jobbar där, så vi får det för samma pris som vanlig 2:a klass på Sj tågen ;) där finns internetuppkoppling, vi får ta hur mycket frukt, kaffe och te vi vill, massa tidningar, hörlurar till radio och sen självklart det mest bekväma platserna + att man får frukost på sin plats när man kommer, hihi! sen när vi kommer fram runt ett tiden, ska vi låsa in våra väskor och sen gå i stan tills Anna slutar sin skola kl halv 5. det ska bli så kul att se hur hon bor och allt! sen ska vi försöka hitta på så mycket som möjligt, ska träffa sharona också, och kanske hälsa på bibbi om jag hinner?

Idag köpte jag ett par nya stövlar, tycker faktiskt mycket om dem, hade inte planerat att köpa nya stövlar denna hösten och vintern, men så blev inte fallet.. dem är iaf låga, bara en centimeters klack eller vad man ska säga. brunt melerat skinn sen kan man vika ner kanterna där uppe. helt vanliga men verkligen jätte sköna! köpte dem på scorett :)

sen har jag pluggat, har nog dem flesta bilderna jag behöver nu.. men sen är jag sån att jag hela tiden vill ändra min ide, vilket är väldigt jobbigt, för det känns som att jag aldrig kommer hinna bli klar. Men allting löser sig, det heter väll så?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback