på bättringsvägen :)

Idag känner jag mig bättre gämfört med de andra dagarna, tack o lov. om jag ska vara helt ärlig så tror jag inte att de är någon körtelfeber.. för då borde nog inte det blir bättre så här pass snabbt. Men jag hade tänkt åka in till min läkare i morgon bara för att vara på den säkra sidan.
Dessa dagarna har det inte hänt speciellt mycket, bara varit hemma och slappat. Igår kollade jag och davve på 27 dresses. ooh så bra den va :) älskar sånna filmer. nu är de sex and the city filmen nästa, kanske till helgen? har längtat efter att se den.
Idag blir det också bara vila, så jag är tillräckligt bra tills på tisdag för att kunna träffa Aleks!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag såg dig idag ;P Eller ja, igårkväll, den 3/8 utanför Ragnvallagården Adolfsberg 20.55 ;P Du körde förbi i en vit bil ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback