köpenhamn

nu har det gått en massa dagar igen, men tiden bara springer iväg.. i torsdags var vi ju som sagt i köpenhamn. Vi åkte in runt ett tiden, så gick vi först runder i massa affärer och sen när dem stängde vid 6 satte vi oss på en restaurang, därmot var inte maten den godaste,. jag ville ha sånna nacho chips med ost och köttfärs över, så hade dem bara med kyckling. vilket inte alls var lika gott! men lite fick jag ner och sen med lite pommes från davves hamburgartallrik så blev jag trots allt mätt :) efter det gick vi till rådhustorget där modevisningen skulle vara. vi kom bland dem första i kön vilket resulterade i första parkett på trendshowen :D hur lycklig var jag inte då? Den var iaf jätte bra, och det var en massa blandade märken som Tiger, Marlene Birger, CK, VILA, In wear och massa fler. Sen fick alla en goodiebag med underkläder från friis&company och lite smink, hårspray och tidningar :)



älsk utanför magazin










jag utanför rådhuset efter visningen


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte fota och lägga upp bild på det du fick i din goddie bag i kopenhavn ? :)

2008-08-11 @ 13:23:11
Postat av: Caroline

vem är du?

2008-08-11 @ 15:43:51
Postat av: towe

Vad roligt att gå på en modevisning! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback