ååh

är internet shoppingsugen! (kan man säga så?) satt och tittade i lite tidningar hemma hos maria, och nu bara för det var jag ju tvungen att gå in på lite hemsidor. men faktiskt inget som lockar än så länge? bara bra, nog bäst jag stänger ner alla sidor igen innan pengarna ryker från kontot.. var inne på topshop, eftersom dem skickar till sverige nu, gick in på rean och hittade faktiskt lite grann, men ni tror inte att precis det jag hittade var slut? självklart. men men, det blir antagligen stockholm på onsdag nästa vecka om allt löser sig med bil osv. Jag och davve tänker nämligen köra upp, eller ja, jag tänker köra, :P sen ska vi bo hemma hos Anna isåfall ons, tors och kanske på fredagen tar vi in på hotell inne i stockholm city. sen åker vi tillbaka på eftermiddagen. På vägen upp hade jag också tänkt svänga in om Malin för att se hur hon bor i Hallsberg! Så vad jag ville komma fram till var att det är nog lika bra att jag väntar med shoppandet till jag kommer till stockholm, eller vad tycker ni? :)

Idag har jag först varit på biltema och köpt sprayfärg, sen testade jag det i morfars snickarverkstad, och det fungerade precis som jag ville, så nu håller jag på med några modeillustrationer som sen ska sprayas :)
Vid 4 körde jag in till stan och mötte upp aleks som precis slutat, gick runder och lullade lite tills Anna och Maria kom. Vi satte oss på Haket, dem har ju byggt om nu, hur stort och fint som helst, så det blev en bakadpotatis med skagenröra och sen en go chokladtårta efter. därefter åkte vi till maxi för vi skulle göra smoothie hemma hos maria, så vaniljyougurt och frysta hallon fick följa med hem. sen satt vi bara och snackade och läste lite tidningar tills jag och aleks körde hem.

och förresten i tisdags var det tjejmiddag hemma hos louise, väldigt trevligt! sen åkte vi vidare till tisdagsklubben som var helt okej. tog bara 3 bilder på hela kvällen och har inte hinnit få marias, så här e dem 3

jätte fin bild på mig och aleks? haha


louise öppnar presenter


jenny och nikolina


aleks och anna inne på Haket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback