via con te

Idag blir det en hel pluggdag! Vill få klart alla ritningar innan vi ska åka på måndag. Och i morgon måste jag packa allt och fixa massa saker här hemma. Sen är det måndag och då ska vi först till skolan på morgonen och sen går flyget på kvällen.
Igår var det en speciell dag, och du ska veta att jag blev glad för det du gjorde.

Igår hade vi förresten Milanos första sommardag, vi hade 27 grader, fast då var iförsej klockan 5 när jag såg det på en termometer, så det måste ja varit varmare innan på dagen :) Men sjukt skönt var det iaf!

Idag har Bibbi åkt till Sverige och Malin åkte igår, så nu e jag ensammen :/ huh, men sharona och hanen är här nu så det är ingen fara ;)! Kanske följer med dem hem idag, vi får väl se hur det blir.

Hoppas att ni får en bra lördag där hemma! ♥


image417

Kommentarer
Postat av: terese

haha kolla hon i bakgrunden mellan era huvuden ,, haha såå rolig!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback