like a boomerang!

oj oj vad mycket vi har att göra, förlåt att jag inte skrivit på länge men för tillfället händer det så mycket överallt. Vet inte var jag ska börja men från och med i måndes har vi två lektioner om dagen x3 timmar. för tillfället sitter jag med mitt examensarbete i Colour som ska vara klart nästa vecka, då även mitt historia arbete ska vara klart. Jag ska skriva om en illustartör som heter Liselott Watkins, hon gjorde illustartionerna för H&M Cavalli, och nu är några av hennes illustrationer på Miu Mius klänningar i vår och sommar kollektionen. Så det ska bli spännande att skriva om henne! Veckan har spenderats för mestadels med sharona, vi har sovit över varannan dag här och varannan hos henne. i helgen var vi på en riktigt stor Outlet, hittade massa fina saker, tre linnen och ett par byxor :) nej nu måste jag fortsätta på mitt arbete. Jag kan lägga in bilder sen på det om ni vill se hur det blev!

ciao !

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Hmm ville bara säga att det är jätteroligt att läsa om hur det är att plugga i Milano, du får gäärna skriva mer om vad ni gör precist! Jag funderar på att läsa där sen, är det något du kan rekomendera? :) Tack för en bra blogg.. Kram

Postat av: alice

åh vad roligt! :) jodå det var jättegött att komma bort och så. men skönt o va hemma nu igen. klart man saknar värmen och detdära men jag överlever :) såg att du fyllt år också . grattis i efterskott :D

2008-04-10 @ 01:59:13
URL: http://alis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback