grattis

äntligen ledig i morgon! jag ska verkligen ta vara på alla dessa dagar som jag kommer vara ledig nu :) i morgon ska jag bara ta det lungt, städa lite & sånt tror jag. På tisdag ska jag träffa Maria på dagen, på onsdag ska jag ha körlektion, och torsdag Malmö med aleks. riktigt skön vecka! sen jobbar jag bara fredag och ledig igen på lördag..

Idag fyller aleks år GRATTIS hjärtat ♥ på fredag kommer vi hem till dig med presenter och sånt roligt! :):)

Alltså nu börjar det bli höst men jag har inga höstkläder? hu, hittar INGET någonstans. fattar inte vad detta är, en jacka eller stövlar, okej har sett två olika stövlar som jag skulle kunna tänka mig, men jag vet inte vilka ;S sen vet jag inte om jag vill ha en jätte varm jacka eller bara en sådär varm jacka, vet inte riktigt hur kallt det kommer vara i Italien i januari, för om det inte är så kallt behöver jag ju inte en jätte varm jacka? eller så kan jag köpa en utav varje, eller inget utav det. huhu ; /

nej nu ska jag kolla lite klädsidor på internet, kanske hittar något man kan beställa.
ciao


image165

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback