fredag?

jaha, då var det fredag, en ganska seg sådan.. har jobbat hela dagen och ska jobba även i morgon. Så jag ska strax krypa till sängs. I morgon efter jobbet ska vi åka och titta på min nya bil :) det blir en silvrig peugeot 206. Jag ska bara ha den nu i tre och en halv månad och sen ska jag sälja den igen, eller så får den vänta här hemma på mig tills jag är tillbaka. men vill ha en lite mer ordentlig bil så att inte jag & davve står utan däck eller något när vi ska hälsa på anna. nej men, den är faktiskt jätte fin! ska lägga upp en bild så fort jag får hem den. Nu tänkte jag gå ner och dricka något varmt, sen sover jag nog gott!
lägger upp några bilder från i fredags hemma hos aleks.

puss haj!



  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback