and Im gonna miss you lika a child misses their blankets.


Idag har det spenderats en heldag med maria i stan, fikat på waynes och bara gått runder. Köpte en mössa och ett par solbrillor. I fredas var vi samlade hemma hos Aleks, jag kom dit klockan 8 (tiden alla skulle vara där) i svarta byxor och "expert"  piké. KUL, fick stressa som en galen höna för att hinna bli klar till middagen, men det fixade sig som tur var. Sen bar det vidaare av till tempel, mötte Jocke utanför och fick fribiljett, men gissa vad jag gör, jo betalar endå, så dum i huvudet. Så när jag kommer ner till garderoben så kom jag på att jag betalade, gick upp igen, det hade gått max 2 min, men det var försent ;/ haha, så den fribiljetten var inte till så mycket nytta mer än att gå före kön.. väl inne på tempel var det trevligt, Aleks var på gott humör hela kvällen ;) sen träffade jag älsklingen vid tivoli så åkte vi hem med halv 3 bussen. I lördes lagade vi tacos och bara tog det lungt, sen var det jobb igen igår.
Nu ska jag ner igen, har gäser så tänkte vara lite social ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback