the dark is falling

Tusan asså, här satt jag för någon dag sedan och fixade med ny stil på texten & allt på bloggen, så kommer jag hem till Maria, då ser det rent ut sagt fördjävligt ut. Helt fel, inte alls så som på min data.. Hoppas att det är ändrat nu, fick ta en annan stil, tror det är bara de som har Vista som kan se, eftersom det var en ganska speciell stil.. Men hoppas ni kan se den stilen jag har nu iaf, den är inte TIMES NEW ROMAN. så banne mig om ni ser det!

Iallafall, igår var jag hemma hos maria, vi lagade, ja vad kan man kalla det, Marias & Carros specialare kanske? Det var iaf runda taco chips och köttfärs ovanpå & till sist ost. Vet inte vad den rätten heter, men himlans god iaf! sen kollade vi på I´m Sam. sjukt bra film, tredje gången jag såg den, men första för maria & hennes mamma :)
Idag ska jag inte göra så mycket eftersom jobbet kallar i morgon kl 9!

/ bye ♥

Kommentarer
Postat av: mirre

nu är texten lte skrivstil typ :D

Postat av: wooow

en fråga.. är det ditt riktiga hår eller är det löshår ? riktigt fint är det iaf :)

2007-10-05 @ 17:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback