oooooohrrrhrh , hatar överskrifter

kan inte somna.. och vad gör jag då? jo, sätter mig vid datorn och bara lullar runder.. ;/ men efter detta inlägg måste jag hoppa i säng, för annars vaknar jag inte heller i morgonbitti.. Idag fyllde sabbe år, så jag gick dit med en blomma till henne. det var kul att snacka om allt möjligt och det kändes som att vi hade enormt mycket mer att prata om när jag skulle gå. men nu har vi bestämt, nästa tisdag ska vi träffas och hitta på något :) får se vad det blir.

satt och kollade igenom mina garderober och mitt rum innan och började fundera på vad man egentligen ska packa när man ska vara borta ett helt år? eftersom det förmodlingen är kallt när jag kommer ner så måste jag packa ner varma kläder, men sen blir det varmt mycket snabbare än här så jag måste endå ta med tunnare kläder.. får börja skriva packningslista nu, haha typ vilka träningskläder, sovkläder, finkläder, stövlar, skor, sandaler, träningskor, inneskor, haha, jag vill inte ens tänka på hur jag ska få plats. Sen får man bara ha 20 kg. Men jag räknar med 25 för dem brukar inte bry sig om det handlar om 5 kg mer eller mindre. vill ju också ha med lite saker hemmifrån, typ vissa örngott och foton osv, & min vovve! haha, som jag kan krama om när jag saknar er här hemma.. blir nästan tårögd. har aldrig varit från helsingborg mer än 3 veckor...  att bara kunna ringa Aleks kommer inte gå, eller att ringa min älskling flera gånger om dagen, kommer inte ens kunna ringa varje dag, kanske en gång i veckan... :(
Men med hjälp av den här lilla manicken (datorn) ska jag försöka hålla kontakten så ofta jag kan, och blogga så ofta jag kan, så ni kan följa med på min lilla tripp. Nej, nu ska jag i säng.. börjar faktiskt bli en aning trött nu.. hejdå♥

Kommentarer
Postat av: Annelie

Vad ska du göra i milano?? Kan du inte skriva ett inlägg om det?

2007-10-17 @ 10:19:58
Postat av: Anna

JAG SAKNAR DIG

Postat av: mirre

du är fete saknad. :/

2007-10-20 @ 19:11:11
URL: http://miir.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback