mitt i reklamen

Hmm, väldigt seg måndag måste jag säga, har typ gjort inget! sov till halv 12 och sen har jag fixat ihop ett litet album med alla bilder från costa, balen, aftershcool och studenten.. men är inte riktigt färdig ännu ;D Vid 5 åkte jag in till stan för att sola, men när jag väl kom ner och träffade davve så orkade vi inte.. så jag tog bussen hem igen vid 7.. ganska onödigt, förutom att jag fick träffa min älskling! Det var förresten en tjej som undrade i en kommentar vad jag skulle göra i Milano, och för dem som inte vet så ska jag plugga Fashion & Textil design 1 år på en skola som heter Istituto Europeo di Design som är då belägen i Milano :) Man har 12 olika kurser i allt från att gå på modevisningar till att ta sönder ett klädesplagg och sedan göra något annat utav det. De vill lära en hur man hittar inspiration till att få en färdig produkt. Ska iaf bli riktigt spännande! Nu börjar Prison break igen, ♦


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback