at Marias

Har suttit nästan hela dagen och letat lägenheter i Milano, vilket dock inte är det lättaste. Har hittat en hel del som är jätte fina men då måste jag dela med några eftersom det är svindyrt. Men jag hade endå inte tänkt bo helt ensam i ett helt år, det tror jag inte iaf. Har hittat en lägenhet som är 6 min från skolan och ca 10 min till mittpunkten i staden. Det är nog den bästa hittils. Men det känns som att jag får leta ett tag till och försöka hitta några kompanjoner innan jag bestämmer mig.
Men sen har jag också tänkt att det bästa är kanske att först åka ner och bo i en etta tills jag träffar de som ska gå i min klass osv. Inte så kul att bo tillsammans med några som man vantrivs med och inte alls har samma intressen.. Men sen samtidigt så kanske alla redan har fixat boende tillsammans när jag väl kommer dit, då kommer jag säkerligen ångra mig. hmm, inte lätt detta!
Sen alla jävla gatunamn, fattar ingenting, men nu vet jag iaf att "Via" betyder väg, haha!

Nog om det, ska strax packa ihop lite saker eftersom natten ska tillbringas hos Maria. I morgon ska jag antingen till Andreá, till Köpenhamn eller träna. Får fundera över natten, men tror det blir Andreá, då har jag det gjort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback