lördagsmys

Herregud säger jag bara, saw4 var så jävla bra! såg den igår med älsklingen på premiärern. Jag fattar inte hur dem lyckas varje gång. Snart kommer en 5, haha., undra hur länge dem ska hålla på. Men 4an var faktiskt äckligast av alla.. den var lite mer rysare aktig. men endå riktigt bra! I dag har jag sovit ut, har inte gjort det på nästan 2 veckor. så det har varit en sån rikgit hemma mys dag ;D I morse gjorde jag våfflor och sen har vi bara tagit det lungt. Ikväll vet vi inte rikgit vad som händer, davve ska laga laxfilé, för han é en mästare på det! Sen ska vi nog bara kolla lite på tv, kanske ladda ner någon film (:
Ni får ha en skön lördagskväll iaf ! Och jag håller tummarna för terese och maria som tävlar idag (: lycka till! ♥



image228


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback