everything that I have been waiting for

jaha då var det söndag igen, känns som att det är söndag ganska ofta nuförtiden, alla dagarna går så fort, sen är det på söndagen som man hinner tänka till vilken dag det är. idag har jag iaf sovit till kl 13.00, alldeles för länge eftersom jag somnade redan 00.30.. så kommer säkert inte kunna sova nu ;/ men måste eftersom jag ska jobba i morgon halv 10. Idag har jag återigen varit hemma och gjort absolut ingenting. fast vid 5 tiden åkte jag in med aleks till mezo en liten stund, hon behövde prata av sig lite :) alltid lika kul med dig hjärtat! och nu sitter jag här.. ska alldeles strax försöka sova, men känns som att jag har så mycket i huvudet som snurrar. är iaf snart bara 1 månad kvar tills jag slutar att jobba, så man får väll bita ihop och jobba på.. december kommer ju inte bli rolig precis.. Jul skyltning på söndag förresten :) jag slutar kvart över fem så det lär jag ju hinna!

godnatt


image229

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback