christmas

Jaha, då var det tisdag.. dagarna bara går! Snart jul alfton ? Var hos frisören idag & vi konstaterade att om 12 dagar (11 tills lönen kommer) är det endast 4 veckor till julafton, tiden har verkligen bara sprungit iväg. Men om jag ska vara ärlig så längtar jag faktiskt lite till den 1 december, när alla ljustakar börjar  synas överallt och allt bara blir så mysigt! nu får man ju äta pepparkakor också ;D sen blir det julskyltning och julklappshandling med brända madlar och älsklingen i handen. man får ju snart börja tänka på vad man ska handla för julklappar till alla. Har iaf köpt en present till mig idag, beställde en skinnjacka på asos , I hope it´s good! för den är så jävla snygg! men man vet aldrig. vi får väll se, :) annars är det bara till att skicka tilbaka den. I morgon ska jag träffa maria efter min körlektion, vi vet bara inte vad vi ska hitta på ännu, helsingborg har ju blivit en så tråkig stad, det enda man kan göra är att "gå i stan", som man endå går igenom på tjugo minuter.. + att kontot inte ser allt för roligt ut längre. så hmm, någon idé kanske? Marias idé var att vi skulle gå hem till henne och dricka varm oboy, kan faktiskt bli mysigt ♥ sen på kvällen ska jag nog träffa min älskade pojkvän, han är saknad!  och kanske hinna städa lite innan det, för just nu har jag tredje världskriget här inne, inte så hemtrevligt precis, men det ska ändras.

godnatt

Kommentarer
Postat av: Bella

När åker du till milano?

2007-11-14 @ 08:40:16
Postat av: Caroline

I mitten av Januari :)

2007-11-14 @ 18:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback