7 veckor kvar

pratade med en tjej idag på msn som också ska ner till Milano, så hette hon "7 veckor kvar till Milano"... 7 veckor, det är 1 och en halv månad kvar! det är verkligen ingenting, och december månad kommer att gå så sjukt fort. Kommer jobba väldigt mycket, måste köpa julklappar, och fixa allt inför resan, körkortet, nyår och massor av annat! sen vips är det endast två veckor kvar.

Köpte mina första julklappar idag till mina två små kusiner :) den minsta zacharias som bara e 1 månad idag faktiskt, fick ett par söta jeans och en rutig skjorta! & Isak som är 2 1/2 fick filmen lilla kycklingen och ett pussel. sen har jag stora problem till resten, ingen aning vad jag ska köpa till någon! har bara en liten aning till aleks , hihi.. Nu blev hon allt nyfiken! & vad händer egentligen på nyår, allt är bara så snurrigt och virrigt! men vi får hoppas allt löser sig, Jag har inte varit hemma på nyår på 3 år.. Har ju varit i Thailand varje jul. Önskar att man kunde haft en egen lägenhet,. jag hade bjudit hem alla och gjort värsta nyårsfesten! Men drömma kan man ju :)

I morgon blir det jobb, jobb, jobb, men sen är jag ledig igen till helgen.



image236

minne, minne, minne!

Kommentarer
Postat av: mirre

fiiin bild på oss :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback