11/11


Det var visst ett tag sen jag uppdaterade här, har typ jobbat ihjäl mig, nej men jag har faktiskt jobbat en vecka i sträck nu.. & ska jobba heldag i morgon igen. Men sen är jag ledig mån, tis & ons! I fredes var det tjejmiddag hos tirre för hon hade fyllt år, väldigt god mat och efterrätten ska vi inte prata om :) Efter att vi suttit och snackat och skrattat och allt tog vi bussen in till staden, inte så lång väntetid på tempel som på tivoli direkt, stod typ 5 min! Allt va så annorlunda på tempel, kände typ inte igen någon, haha, jag & tirre trodde först vi hade kommit någon annan stans, typ gått fel eller något, men men! det var iaf roligt,. mindre roligt var att man skulle upp och jobba dagen efter och att man hade jobbat sen kl 9 samma dag. jag åkte iaf hem med aleks mamma runt halv 3. gissa vem som kommer in i mitt rum typ kvart över 4, jo älsklingen, tog taxi & allt och kröp ner i sängen, fast blev ganska aggresiv eftersom han väckte mig och jag skulle upp och jobba om typ 4 timmar.. men dagen efter fick jag lite dåligt samvete så jag hyrde med en film och popcorn (eftersom davve sov till typ 3, var han hemma när jag hade slutat jobba) sen lagade jag mat :) eller ja, satte in färdiga snäckor i ugnen, men ändå! fick iaf en mysig lördagkväll.
Nu sitter jag bara här och väntar på att klockan ska ticka fram så jag får sova lite. Har massa saker i huvet som snurrar, allt som måste fixas innan jag åker.. skrev upp allt på en lapp i dag på jobbet,, uch, vad det är mycket, men det fixar sig ;D Här är iaf lite bilder från förra helgen, när vi var på tivoli & anna var hemma. Har inte några bilder från denna fredagen ännu..




      

Kommentarer
Postat av: mirre

haha som ja skratta när ja läste de med att du lagade middag så stod de att du satte in färdiga snäckor i ugnen, trodde du skulle göra värsta middagen :P haha

Postat av: saga

Ditt hår är helt underbart. Är det löshår? Isåfall vart ifrån? Lockarna/svallet ser ungefär ut som när jag hade blont hår med waxceratin.. Tacksam för svar :)

2007-11-12 @ 23:01:00
Postat av: Caroline

Ja, jag hade löshår innan, tog av det för ungefär 3 veckor sen :) Jag gjorde det på Cat flash på bruksgatan i Helsingborg, dem är jätte bra och bra pris också :)

2007-11-13 @ 00:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback