so unlikely

förkyld, förkyld, förkyld & förkyld, inklusive urinvägsinfektion... ÅH! ajja, får göra det bästa av situationen.. idag har jag bara tagit det lungt iaf, varit en snabb runda i stan och inhandlat det sista inför morgondagen, balen! vad jobbigt det är att skriva med lösnaglar.. känner mig som en pedant tant, haha! kan inte fatta att det är vi som ska på balen i morgon, att det är vi som ska stå med klänningar och sedan åka väg till slottet.. osannolikt. men jag ser fram emot det! dansuppvisningen gick väl som den gick, det var sjukt jobbigt!
i morgon ska jag vara hos frissan kl 9. ganska tidigt men det fanns ingen annan tid. sen kommer väl hela dagen att gå så fort så att man knappt hinner uppfatta att det ens är torsdag och den 31 maj.
Anna kom iaf med ett gädjande besked mitt i all snuva, jag fick mvg i naturkunskap, pust! jag som inte har hunnit göra den extra uppgiften, snacka om att man känner sig lättad, och glad! nej, nu ska jag fortsätta kolla lite på tv, kanal 3 har ju bra program hela kvällen.
jag saknar min älskling ;/ har varit så mycket nu på sista tiden.. och balen i morgon och nästa vecka är det studentvecka.. men jag lovar dig baby, efter studenten är det dig jag vill vara tillsammans med!
jag älskar dig med hela mitt hjärta ♥

lite bilder från fotostudion i skolan

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback