helgen


Riktigt skön helg, i fredas så såg jag & davve Djävulen bär Prada, ganska bra film, det hände inte så mycket, men ändå bra! Lördagen var sån mys dag, var hemma hela dagen, bakade maränger :D , sen åkte vi in till stan bara för att handla nötter och sen tillbaks igen för att laga lite kycklingfilé. sen blev det lite tv tittande och sen somna vi halv 11!

Har tränat nu första gången på friskis, jag vet kanske lite sen.. men men har träningskort nu iaf. davve visa mig hur jag skulle göra, haha :D på gymmet asså. ♥
jag har blivit besatt av att beställa kläder från internet, riktigt jobbigt, men det roligaste som finns! Har hittar sjukt fina klädsidor, med sjukt höga priser, så det kan man ju bara drömma om! typ en klänning för 5000, hmm.. lika dan på asos för 250:- haha!
Just nu känns allt ovanligt bra, jag vet inte varför, jag bara känner mig glad, och det är skönt.. ni vet när man tänker på allt som man har som är bra i livet egentligen...

nu måste jag skriva Naturkunskapen, har redan börjat, men det är så tråkigt så jag var tvungen att gå in här ett litet tag.




I know that you´re always with me




Kommentarer
Postat av: anna

hun , det blev ju ganska bra , fast jag ser ingen bakgrund ? hihi , you are my person /v


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback